Sider

fredag den 27. juli 2012

Sweet Eleanor..

For noget tid siden startede jeg på Sweet Eleanor som jeg fandt på Ravelry, men efter nogle rækker lagde jeg hende væk...


Jeg har hæklet med Sandnes Sisu garn, og nu er der nok nogen der tænker "men er det ikke sokkegarn?"

Jo - det er superwash sokkegarn (der sågar også kradser lidt..), men jeg havde lige et par nøgler liggende i mit stash og farven er jo lækker, så jeg måtte liiiige prøve.. ja, sådan går det så tit :-)

Men nu hvor jeg har det fremme igen tænker jeg (sikkert som den dag jeg lagde det væk) - skal jeg fortsætte eller vende om? Hmmmm....  det ser nemlig noget stift ud (hvilket det egentlig ikke er), men hvis jeg vender om, mon jeg så nogensinde kommer igang med et andet i stedet?

Og hvad skal jeg ellers bruge alt mit kradse Sisu på?

5 kommentarer:

  1. Jeg ville lave det færdigt, men jeg synes heller ikke, Sisu kradser - og slet ikke efter vask.
    Det ser spændende ud, men det er selvfølgelig surt at lave det færdigt, hvis du ikke får det brugt

    SvarSlet
  2. Hvis Sisu'en ikke kradser efter vask, så fortsætter jeg skisme med det! Jeg kan nemlig bare SÅ godt li´ den her farve hvilket var grunden til at jeg købte garnet i sin tid, så nu håber jeg du har ret :-) Rigtig god weekend!

    SvarSlet
  3. Jeg har også luret på det tørklæde, men er ikke nået til det. Jeg ville også evt. lave en lille prøve-vasketur inden jeg lagde det tilbage i hæklekurven. Er nemlig både vild med tørklædet og farven :-)

    SvarSlet
  4. Du skal da hækle det færdig. Det bliver et sødt tørklæde og hvis det kradser kunne det jo blive en lille værtinde gave og farven er jeg også vild med.

    SvarSlet
  5. Jeg synes også du skal hækle det færdigt, det er smukt. Jeg har aldrig set hækling lavet på den måde, så jeg vil gerne se den færdig, og hvis den kradser efter vask, arver jeg gerne, tø hø..

    Kh. Lis

    SvarSlet